Brrrrrr.

Skrivet 2012-01-29 Klockan 11:32:28

God morgon :D vaknat för en stund sen, hann inte lägga in något på bloppis igår eftersom jag fick gäster hela kvällen. Min morbrors son var här med sin fru och mina 2 älsklingar Leon o Elona :D.
Nu sitter jag och dricker kaffe med mamma ska strax ut på en promenad i denna rysskyla. USCH är det bara jag som tycker det är äckligt kallt? man kan ju inte vara ute mer än 10 minuter utan att man börjar frysa direkt.
Ikväll lovar jag att försöka hinna lägga upp något som jag ska sälja haha!


Kommentarer
Postat av: FIllo

Skrivet 2012-01-29 Klockan 15:22:36
Aww vad vackert, skönt att det är något meningsfullt och inte bara massa kladd :D

URL: http://lleta.blogg.se/

Postat av: v

Skrivet 2012-02-07 Klockan 19:20:08
Gud så vacker bild!

URL: http://zones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!