Hänga ut folk?

Skrivet 2012-01-10 Klockan 15:37:45

Tycker det är himla tråkigt att sitta hänga ut folk på bloggen etc, men nu har jag kommit till en punkt där en människa jämt och ständigt kommenterar min blogg anonymt. Det roliga är att personen i fråga gjort det från 3olika datorer vilket innebär att hon tror hon är mer anonym, men att jag sedan liten varit dataintresserad och gått kurser så är jag väldigt grym på att spåra, tragiskt nog är alla 3 datorer från samma stad, vilket är uppenbart att det även är samma person. 

Du borde ju känna dig träffad när du läser detta, så för ditt eget bästa sluta läs min blogg helt, eller läs och kommentera inget för jag kommer inte tillåta dem ändå. Fortsätter du dock tänker jag med nöje hänga ut dig :)

Över till annat, har precis städat här hemma, nu ska jag ta en promenad med mamma till affären och efter det ska jag ta en powerwalk ensam med musik i öronen. Finns nog inget bättre en långa promenader med musik. 

OH vad jag saknar sommaren!
Mitt ute på havet hittade vi en liten "Ö" det var en liten bit sand som stack upp där man kunde stanna och ta bilder, bada etc. GUD så underbart. Verkligen paradis. (Egypten)


Kommentarer
Postat av: miinela

Skrivet 2012-01-10 Klockan 21:08:52
Hej ! undrar vart du köpt den klänningen på din profilbild ? :) typ beiga.. skitsnygg!

Postat av: Adelina B.

Skrivet 2012-01-10 Klockan 22:44:46
Härlig bild! :)

URL: http://shaqelina.blogg.se/

Postat av: EGZONA

Skrivet 2012-01-15 Klockan 12:38:17
Haha fyfan vad pinsamt folk det finns alltså!! Usch. Vet själv hur det känns

URL: http://shxo.blogg.se/

Postat av: Mire

Skrivet 2012-01-21 Klockan 14:46:37
Jag vet det är så fucking störande. Synd att det inte har anat för sig.. de är förmodligen bara avisar, varför öppnar man annars sin käft. Right? Du är bäst!! ♥ Ta inte åt dig ett skit som de elaka säger!



Love, Mire.

URL: http://mires.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!