Lever

Skrivet 2012-01-17 Klockan 00:38:36

Japppp det gör jag :) men har haft väldigt dålig blogglust!
Ska bli ändring på detta!
Har iallafall inte gjort så mycket, älsklingen är och jobbar i en annan stad långt borta så det är väldigt TOMT.
Han kommer iallafall hem onsdag och jag LÄNGTAAAAAAAR.
Skrattretande vilka fula människor det finns där ute. Med fula menar jag inte utseendemässigt nu. Jag kan inte annat än skratta åt vissa kommentarer då jag tydligt skrivit att jag kan söka upp djup info om människor :) väldigt roligt att jag också råkade få upp vem bredbandet stod på? kanske ska ringa pappa ****** och be han prata vett i sina barn hahaha.
I JUST LOVE YOU HATERS!


Kommentarer
Postat av: EGZONA

Skrivet 2012-01-21 Klockan 13:42:13
Jag bodde i Dalarna Borlänge/Säter i 13 år, innan vi flyttade hit till Växjö haha, vilket sammanträffande...

Flyttade hit för ca 6 år sedan. Puss

URL: http://shxo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!