Städa

Skrivet 2012-01-26 Klockan 12:31:55

Ja rubriken säger allt, idag har jag vaknat druckit kaffe och börjat storstädat här hemma :) Jag vet en mamma som kommer va glad iallafall hahaha.
Igår tog jag ett varmt bad och efteråt bestämde jag mig för att fläta håret, det blev ca 10 st ska bli kul och se affrot sen, kanske bjuder på en bild, beror helt på hur jag ser ut HAHA, har ju lockigt annars med men inte sånna.
Jag vill även välkomna alla nya läsare :) besökarna bara stiger, ibland undrar man verkligen vilka alla är.
Ni får jättegärna fråga på, jag svarar så BÄST jag kan.
Vill även tacka den söta anonyma flickan som slutat kommenterat.
Ohh ja förresten, Grattis till BARCELONA som gick vidare :) 

You don't deserve my tears, I guess that's why they ain't there



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2012-01-26 Klockan 14:00:14
Edhe un ja kisha kalzu qefin, haha.. Kommer svara på alla frågor senare ikväll:) eller imorgon bitti. Va fina ni är på bilden!! Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!