summer!

Skrivet 2012-01-22 Klockan 02:51:37

Saknar sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2012-01-23 Klockan 19:25:11
Jag har läst att du ska vara duktig på datorer, ip nummer osv ... Undrar ifall du kan ta reda på vart man skriver ifrån när någon på Facebook skriver ? Ifall du kan det skulle du vilja mejla mig ett svar och hjälpa mig med att få fram ip till en facebookprofil som trakaserar mig och mina anhöriga... Hade vart grymt snällt av dig då anmälningen via fb inte verkar fungera... Tacksam för svar!

Postat av: Agnesa

Skrivet 2012-02-19 Klockan 20:44:58
Åh så vacker :)

URL: http://abekteshii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!